velke L s makcenom

KOHUTEK IVAN kohutek at imrnov.saske.sk
Wed Aug 4 10:34:50 CEST 1999

Zdravim,

potreboval by som napisat velke 'L' s makcenom.
Ked pouzijem
\usepackage{lslovak}
\v{L}ubo
vypise sa ono makke L ako L' (namiesto makcena taka uvodzovka),
ked vsak nepouzijem \usepackage{lslovak}, vypise sa L a nad nim
makcen v tvare striesky.

Potreboval by som poslat ten clanok do Ameriky, takze asi nebude
vhodne pouzit \usepackage{lslovak}, chcel by som vsak, aby ono
makke L vyzeralo tak, ako ho pouzivame tu doma.

Poradte prosim, ako postupovat.

Vdaka.

Ivan Kohutek

Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu        Institute of Materials Research
Slovenska akademia vied            Slovak Academy of Sciences
Watsonova 47                       Watsonova 47
043 53 Kosice                      043 53 Kosice
Slovensko                          Slovakia
http://www.saske.sk/IMR/umvsav.htm