slaby pocitac

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Apr 28 11:10:39 CEST 1999

On Wed, 28 Apr 1999, Lubos Kloc wrote:

> Tri roky jsem provozoval emTeX (distribuci CsTeX 93) pod DOSem
> na 286ce s 1Mb RAM a 40Mb HDD a nedelalo to zadne problemy.
> Nesazel jsem ovsem zadne sebrane spisy.
>    V soucasne distribuci <www.cstug.cz/. . .> je MiniTeX, coz by Vam
> snad mohlo vyhovovat, nebo pro vetsi naroky kompletni emTeX
> pro DOS. Na Win 3.11 bych asi pro tento pripad radeji zapomnel.

Ja bych to zase tak cerne nevidel. Take jsem zacinal s TeXem na slabych
pocitacich. Nejvetsi problemy dela LaTeX2e, pokud zpracovava dokument
psany pro LaTeX 2.09. Zde jsou pametove naroky tak velke, ze 286ka casto
nestaci. 386ka je na tom lepe, protoze se da pustit 32bitovy tex386.exe a
4 MB RAM (pokud je neblokuji windows) zcela postacuji. Na 120 MB HD se
take leccos vejde, takze by se dal nainstalovat plny CSTeX pro DOS. Je
pravda, ze texovani je pomalejsi, ale tak hrozne to zase neni.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/