slaby pocitac

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Apr 28 10:16:50 CEST 1999

On Wed, 28 Apr 1999, Martin Osovsky wrote:

> Dobry den,
>
> mel bych dotaz - mam ted pocitac s proc. 80386SX, 4 MB RAM, OS MS-DOS s Win
> 3.11, HD asi 120 MB, a rad bych presto provozoval alespon kousek neceho v
> LaTeXu, zajimalo by mne, bude mi neco rozumne fungovat? Jak se to jmenuje
> a kde to najdu?

To staci i pro LaTeX2e. Ze svych zkusenosti z davnych dob radim pouzivat
emTeX v cistem DOSu, Windows na takovemhle pocitaci zrejme moc zdrzuji.
Musite si ovsem pustit memmaker a nastavit, ze pouzivate aplikace, ktere
potrebuji EMS. Pak Vam bude fungovat emTeX i Windows.

> A jeste jeden, nevite nekdo, jestli existuje v Brne nejake misto, kde by
> mi za mirnou uplatu vytiskli dokumenty v .ps nebo .dvi?

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/