Riadkovanie

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Fri Apr 23 11:38:22 CEST 1999

>  To je s dovolenim kravina. Pro dodrzeni 60 znaku na radek by bylo potreba
> pouzivat neproporcionalni pismo a to uz je pak skoro lepsi to psat v T602

Mate samozrejme pravdu, nicmene na cele rade fakult jsou uvedene poadavky
stale soucasti oficialnich instrukci pro vypracovani diplomovych praci.
Podle meho soudu nejde ani snad o ignorantstvi tech, kteri tyto instrukce
vypracovavaji, ale spis o setrvacnost ci lenost. Kdysi za casu onoho
johoho nekdo vypracoval oficialni instrukce pro vypracovani a od te doby
zustavaji zachovany bez ohledu na soucasne technologie.

V lonskem roce jsem mel studenta, ktery si dal tu praci, aby zminovane
pozadavky co nejpresneji dodrzel (az na pocet znaku/radek, ktery u
neproporcionalniho pisma dodrzet proste nejde). Vysledek vypadal docela
hnusne. Do posudku jsem napsal vetu, ze v dusledku dodrzeni oficialnich
pozadavku na zpusob vypracovavani diplomovych praci vypada vysledek
odpudive. Jeden z clenu komise prohlasil, ze dotycnou cast posudku da
precist dekanovi, tak jsem zvedav, jestli se ledy pohnou...

Myslim si, ze cesta vede tudy, jak uz kdosi naznacil - domluvit se se
zodpovednymi na rozumnem nedodrzeni techto pozadavku. Vetsina studentu
u nas pise diplomove prace "normalnejsimi" zpusoby a zatim jsem se
nesetkal s namitkou vuci formalni uprave prace.

Preji vsem pekny vikend

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic