Podezrele \ifnum

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Apr 15 13:18:36 CEST 1999

On Thu, 15 Apr 1999, Karel Horak l.209 205 wrote:

> Ano, toje ten spravny duvod.

Skutecnost, ze mezera za cislici je nepovinny separator na urovni hlavniho
procesoru, je mi samozrejme davno jasne. Prilis jsem to nezdruraznoval,
protoze z varianty 3 v ukazce je mi jasne, ze to je jasne i tazateli.

Jeste jednou: zajimalo by me, zda je v TeXbooku definovano chovani, kdyz
se objevi \else zpracovane expand procesorem drive, nez je nascanovana
podminka, tj. v dobe cteni neseparovaneho numera 5. Psal jsem, ze chovani
je definovane, pokud toto \else se vaze na *vnejsi* \if, nikoli na
zpracovavany \if. Vnejsi \if v tomto priklade neexistuje. Otazka znela,
proc v tomto nedefinovanem pripade se nedockame chybove hlasky, ale
odnekud spadleho \relax.

Petr Olsak