Dva dotazy

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Thu Apr 8 14:43:38 CEST 1999

> Dobry den
> mam dva, pro odborniky asi jednoduche, dotazy (csLaTeX):
>
> 1, Potrebuji vytvorit dva nezavisle rejstriky ( pouzitych symbolu a
> bezny pojmovy ).  Jako jednu cestu bych vydel pouzit konstrukci
> \index{a!symbol_1} \index{pojem} \index{a!symbol_2} ......
> Pak budou vsecny symboly uvedeny jako subpolozky pismene "a" a mohu
> je rucne upravit tak aby byly v samostatnem rejstriku. Existuje
> nejaka jednoducha schudnejsi cesta?

Nevim jak v LateXu, ale urcite lze analogicky definovat dalsi prikazy
typu \index, ktere budou zapisovat do jinych rejstrikovych souboru,
ktere pak samostatne setridite a i podobne s nimi nalozite. Omezen
jste jen poctem otevrenych souboru pro zapis (16), zatim jsem ale
nepotreboval vic nez pet nezavislych rejstriku.

Karel Horak