Dva dotazy

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Thu Apr 8 10:12:56 CEST 1999

On Thu, Apr 08, 1999 at 09:05:53AM +0200, Dan Hort wrote:
> Dobry den
> mam dva, pro odborniky asi jednoduche, dotazy (csLaTeX):
>
> 1, Potrebuji vytvorit dva nezavisle rejstriky ( pouzitych symbolu a
> bezny pojmovy ).  Jako jednu cestu bych vydel pouzit konstrukci
> \index{a!symbol_1} \index{pojem} \index{a!symbol_2} ......
> Pak budou vsecny symboly uvedeny jako subpolozky pismene "a" a mohu
> je rucne upravit tak aby byly v samostatnem rejstriku. Existuje
> nejaka jednoducha schudnejsi cesta?

Pro vetsinu casto pouzivanych veci existuje pro lenive
styl ktery je implementuje. Nejinak tomu je i pro tyto dva dotazy.
http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?multind (LaTeX Companion strana 305)
http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?camel (LaTeX Companion strana 307)

> 2,  Kdyz v prostredi tabular pouziju dvakrat bezprostredne za sebou
> \hline tak se mi tabulka jakoby rozdeli (mezi horiz. linkami se
> nevytvori spojnice vertikalnich linek). Lze to nejak odstranit? Pokud
> ne, lze ovlivnit tloustku vertik. linek {c|c|c|c}?
> Potrebuji aby prvni horizontalni a prvni vertikalni linka (nepocitam
> okraje tabulky) byly odliseny bud tloustkou nebo zdvojenim.

http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?hhline (LaTeX Companion strana 130)

Zdravim
--ps