Tiskarna BJC 4300 + TeX???

Martin Cerny cernym at mendelu.cz
Wed Apr 7 14:21:10 CEST 1999

On Tue, 6 Apr 1999, Milan Kopacka wrote:

> Do archivu linuxove konference jste se dival? Na
> http://www.linux.cz/mailing-list/archive/199901/msg01818.html
>
> je popsano, jak konfigurovat ghostscript aby to zvladal. Neni to, pravda,
> pro DOS/Windows, ale snad to nejak pujde pouzit pro konfiguraci windowsiho
> nebo dosoveho gs...
>
>   Milan Kopacka

Muzete pouzit primo ovladacu  Windows, kdyz postscript prevedete na PDF a
tisk bude probihat z AcrobatReaderu (ten je freeware na www.adobe.com).

PDF muzete generovat z GhostScriptu, ale vysledek neni prilis dobry,
protoze fonty jsou tam jako bitmapy. Lepsi je PDF z PS ziskat Adobe
Destillerem (ten asi neni freeware). Vyhodou vydestilovaneho PDF je
rastrovani fontu Type 1 az v Acrobatu (a to i bez ATM v OS).

Martin Cerny