Vlastnosti prostredi figure

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Thu Apr 1 11:58:08 CEST 1999

Jiri Hospodka pise:

>je nutne predefinovat prikaz \@makecaption, jehoz definici naleznete
>v prislusnem stylovem souboru.
>                                     Jiri Hospodka

To neni nezbytne nutne. Staci:

\def\figurename{\bgroup\bf Obr.}
\def\thefigure{\arabic{figure}\egroup}

Pokud byste nahodou pozadoval cele popisky tucne, staci
\def\figurename{\bf Obr.} Kdybyste na tucne pismo vubec chtel
zapomenout, pak staci \def\figurename{Obr.}

Zdravi
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938