emacs

Pavel Pinkas pinkasp at chera11.che.wisc.edu
Thu Apr 29 15:55:46 CEST 1999

| Dobry den,
| Jiz delsi dobu mam problemy pri praci s ASCII texty v Dosu nebo ve Windows,
| nevite jestli existuje verze Emacsu nebo treba vi pro Dos ?
| --

Zkuste se podivat na www.vim.org jestli maji port pro DOS. VIM je
VI improved a je to opravdu pekny editor. EMACS bude na www.gun.org
nebo gnu.org (nevim presne) a tak se doctete pro ktere systemy je
naportovan.

						Pavel Pinkas

|				 Pavel Pinkas                                 |
|   UWPREL, University of Wisconsin, 1415 Engineering Dr., Madison WI 53705   |
|		  Phone: (608) 265 3776  Fax: (608) 262-0832                  |
|		     E-mail: pinkasp at chera11.che.wisc.edu                     |