dokumentace k makrum TeXu

Jan Hnatek hnatekj at feld.cvut.cz
Sun Apr 25 21:32:17 CEST 1999

Dobry den,

chtel bych se zeptat, zda (a pripadne kde) existuje dokumentace k makrum (plain) TeXu v nejakem hypertextovem formatu nejlepe s textmodovym prohlizecem. Nevim, jestli jsem se vyjadril jasne, ale mam na mysli styl, jakym jsou udelany napriklad helpy v Turbo Pascalu nebo Watcom C++.
Pro pouziti s Multi-Editem se mi tento zpusob dokumentace zda nejvhodnejsi.

Dale by mne zajimalo, zda a pripadne kde existuje nejaky balik maker pro Multi-Edit (dos, verze 7.00) pro praci s TeXem (editace, seznam klicovych slov - maker, apod.)

Jan Hnatek