Ruzne zalomeni

Standa Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Mon Apr 12 13:32:37 CEST 1999

Dobry den,

mam z drivejska napsany styl pro format csLaTeX 2.09 (nekompatibilni s
csLaTeXem), ktery jsem pouzival na emTeXu pod DOSem pro dokumenty psane
anglicky. Vsechny jsem je mel odladene, takze pri prekladu se
nevyskytovaly podtecene \vbox ... atd. Ted jsem presel na Red Hat Linux
5.2, misto predelavani stylu jsem prikopiroval prislusne soubory, vyrobil
format LaTeX 2.09 (*ne* cs); vse je v poradku, ale v clancich jsou jinak
zalamane stranky a obcas, velmi zridka, i radky.  Nakonec je pri celkove
delce 25 stran clanek treba o 10 radku kratsi a pri prekladu se objevuji
podtecene \vbox s badness 10000. Takze hloupy dotaz: je to tim, ze v
emTeXu se dvi odkazuje na CS fonty, kdezto v nove vyrobenem stylu na CM?

---S. Hledik

 Department of Physics              E-mail: hle10uf at fpf.slu.cz
 Faculty of Philosophy & Science    ftp://node.fpf.slu.cz/hledik
 Silesian University                http://www.fpf.slu.cz
 Bezrucovo nam.. 13                  Tel.: +420 653 684 292
 746 01  Opava, Czech Republic      Fax:  +420 653 216 948