velky obrazek presahujici sloupce

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Apr 1 06:55:31 CEST 1999

> Pro tento druhy pripad staci pouzit styl multicols, ktery
> umoznuje zacit a ukoncit dvousloupcovy rezim kdekoli na strance
> (tedy bez vynuceni zlomu stranky). Neni pak problem umistit
> centrovany obrazek (ve standardnim rezimu bez sloupcu) a za nim
> spustit dvousloupcovy rezim.

ked ale potrebujete, aby obrazok bol "plavajuci", tak je to trochu
zlozitejsie. Da sa pouzit twocolumn.sty s malym trikom. Na jeden obrazok
"pustit" dva krat figure. Raz s rozmermi a s obrazkom a druhy raz iba s
rozmermi. Treba si vytvorit zodpovedajuce "makricka".

Tiez nie je to ono, ale funguje to celkom dobre.

Zdravi
            Ladislav Bitto