Tucna recka abeceda

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Tue Sep 29 14:32:11 CEST 1998

> Nachadzaju sa vo fontoch cmmib.
>
> A.S.

Pro souvisly text pak pouzit ygreek nebo neco podobneho. K dostani na
CTANu.

           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...