Chybicka se vloudila

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Sep 28 10:08:25 CEST 1998

On Sun, 27 Sep 1998, Martin Kucera wrote:

> p. Snajdr mi odpovedel:
> ?

> Ja jsem se take domnival, ze je to takhle, ale kdyz jsem si mailoval
> s p. Koubou, napsal mi toto:
> "S nekonecnou smyckou mate pravdu, ale \def\x{\x}\x je nekonecna
> rekurze. TeX musi ulozit stav (zmeny fontu a pod. se nepromitnou
> dale)."
> Z toho by vyplyvalo, ze nejaka data pribyvaji, tudiz by se pamet
> mela vycerpat. Proto jsem poslal do konference vyse uvedeny dotaz,
> neb me zajimalo, jak to tedy vlastne je.

Viz tez TBN, strany 48, 297 dole a 298 nahore.

Muj nazor je, ze pokud v TeXu vytvorime nekonecnou smycku bez alokace
pameti, pak zalezi pouze na vnejsich nastrojich, jak takovou smycku
ukoncit. Na rozumnych OS je mozne zabit proces, tj. vyslat mu signal
k ukonceni. To muze byt vazano na pouziti nejake klavesy nebo pouziti
programu kill. Na mene rozumnych OS je nutne pouzit tlacitko reset.
S obema typy systemu jsem se jiz setkal.

Petr Olsak