PS popis?

Vladimir Kubak VLAD at vupnw.upol.cz
Fri Sep 11 15:34:10 CEST 1998

On 10 Sep 98 at 12:28, Cejka Rudolf wrote:

> Puvodne jsem mel na mysli popis odpovidajici bodu 1 a to, ze nekdy nekde
> (uz to zase nemuzu najit) jsem cetl, ze prave prodejem knih
> o PostScriptu si PostScript na sebe vydelava. Takze nelze ocekavat,
> ze by referencni manual byl nekdy dostupny v elektronicke podobe
> (budiz tedy brano jako pouha domnenka).

Ze by? Nevim jak dnes, ale byvaly doby, kdy se postscriptova zarizeni
delila na (vice ci mene kompatibilni) klony a ta, ktera mela
originalni kod od Adobe. Na ten byla pochopitelne licence a za tu
vyrobce docela mastne platil. Proto byly taky takove laserovky (abych
uvedl priklad) o poznani drazsi. Co z toho plati dodneska...

Jinak mi cena okolo 30 US$ za docela tlustou "Cervenou knihu" pripada
v relaci s jakoukoli jinou odbornou literaturou kdekoli na zapade.
Nepripada mi, ze by se zni mohlo nejak podstatne financovat jeste
neco jineho nez vydavatel (resp. vydavatele - tedy Addison Wesley pro
Adobe).

--
|   Vladimir Kubak      |   Vladimir.Kubak at upol.cz         |