pdftex+enctex - ! I can't read tex.pool; bad path?

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Thu Sep 10 15:19:24 CEST 1998

On 10 Sep 98 at 12:58, Rychetsk  Pavel PharmDr wrote:

> Dobry den,
> hlasku ze subj dostavam pri pokusu inicializovat
> format pri pouziti pdftexu s implementovanym enctexem, tak jak
> ho nabizel kolega Kouba pred tydnem
>
> totez pri pouziti tehoz (ale jina kompilace) od kolegy Janika -
> anoncovane
> cca pred 3 tydny v konferenci o pdftexu
>
> zkousel jsem prostredi win95 i winNT, nastavovat promennou texmf,
> prejmenovat pdftex.pool na tex.pool resp. *.poo a porad to same

Instalace inzerovana P.Janikem je moje a chodi nasledovne:

Vse je implicitne hledano v c:\texmf, t.j. c:\texmf\bin\pdftex.exe,
c:\texmf\texmf.cnf  a c:\texmf\web2c\pdftex.pool.

Ta promenna se jmenuje TEXMFCNF a mela by ukazovat do adresare, kde je
texmf.cnf soubor, t.j. napr. SET TEXMFCNF=c:\texmf.

Kolega to vse instaloval do c:\emtex (bin,web2c), nastavil
TEXMFCNF=c:\emtex a taky mu to chodi.

Jiri.