Ceske vystupy na consoli v teTeXu

Pavel Franc pfranc at PDNS.retia.cz
Wed Sep 9 13:27:27 CEST 1998

Dobry den,

> Co konkretne za teTeX pouzivate, nejakou pocestenou distribuci nebo
> originalni? Komplikoval jste jej sam?

musim se omluvit za svuj predchozi dotaz plynouci z neznalosti
veci. Pracuji na Slackwaru s teTeXem v. 0.4, ktery jsem kdysi
pocestil verzi csTeXu z 18. 3. 97. (Mimochodem, stalo by za to
zminene verze aktualizovat?)

Pocesteni, ktereho jsem tehdy dosahl, bylo jen polovicate: byl
jsem schopen prekladat dokumenty s diakritikou, prohlizet je
v xdvi i tisknout. To mi stacilo a zadnou rekompilaci TeXu jsem
neprovadel. Problem nastal, kdyz jsem zacal potrebovat cesky
vystup na consoli resp. do souboru. Driv jsem pracoval
s Dosovskym emTeXem, takze me nenapadlo, ze by to mohl byt nejaky
problem.

Pokud jsem dobre pochopil situaci, pro spravnou funkci vypisu
v cestine je treba mit prelozeny TeX s podporou encTeXu. K tomu
bych ale potreboval stahnout vsechny zdrojaky a to toho se mi
nechce. (Predkompilovane binarky mi nefunguji, protoze nemam
knihovnu libc.so.5, netusim ani, oc jde, neb jsem Linuxovy
zacatecnik.) Existuje v teto situaci nejake jednoduche reseni?
Me pripada nejschudnejsi -- byt neprilis elegantni -- prevod
vystupu do cestiny pomoci nejakeho programku.

                                       Dekuji za radu
                                         Pavel Franc

Pavel Franc                        Retia, a.s.
Rokycanova 2583                     Semtin P-8
530 02 Pardubice              533 54 Pardubice
                               pfranc at retia.cz