Ceske cislovani kapitol

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Sep 8 15:11:33 CEST 1998

On Tue, 8 Sep 1998, Jaromir Kuben wrote:

> Date: Tue, 8 Sep 1998 13:58:44 +0100
> From: Jaromir Kuben <kuben at scova.vabo.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: Ceske cislovani kapitol

> O teckach rozhoduje (mimo jine), jak jsou nadefinovany prikazy \thechapter,
> \thesection a pod. Jejich predefinovanim muzete docilit potrebnou zmenu.

Ne! Pokud jde jen o koncovou tecku, pak by to nevadilo, ale pri
vetsi zmene by prestaly fungovat \label, \ref a \pageref. Je to
vysvetleno v The LaTeX Companion. Spravne se ma predefinovat
\@seccntformat. Je to udelano ve stylu pro Zpravodaj (dostupny na
WWW serveru sdruzeni, viz URL pod mym podpisem).

> Opet je to ulozeno v jistych prikazech, napr. \contentsname a pod.
> Staci je predefinovat. Muzete se podivat do czech.sty.
>
> Zdravi
>          Jaromir Kuben

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/