WWW Fontanasia

Milos Filip philip at econ.muni.cz
Wed Sep 2 17:28:36 CEST 1998

Dobry den!

Rad bych vas upozornil, ze jsem prave zridil WWW stranku Fontanasie,
kam bych rad umistoval distribuce pocestenych pisem (v CS-kodovani),
ktera jsou pouzitelna s TeXem. Zatim je tam asi 15 pisem.

Z toho by mohlo byt zajimave:
  - URW Nimbus Roman (pocestil jsem ho s pomoci a2ac)
  - Adobe Utopia (taky tak; puvodni pocesteni se mi nelibilo :-)
  - Malvern (prekodoval jsem VF do CS-kodovani)
  - nektera pisma pocestena panem Kubenou

Byl bych vam vdecny za jakekoli pripominky a dalsi pisma k vystaveni.
Pokud mate nekdo pocesteny Bitstream Charter s kvalitne umistenymi
akcenty, Nimbus Sans a Nimbus Mono, dejte mi, prosim, vedet. Dejte mi,
prosim, vedet, jak se vam libi umisteni akcentu v pismech, ktera
jsem pocestil ja (Nimbus Roman a Utopia -- na dane WWW).

Taky prosim, pokud je nekdo schopen tato pisma klasifikovat podle
ON 88 1101 (podle pana Jana Solpery), poslete mi jejich klasifikaci.

S pozdravy
    Michal Kvasnicka

P.S. Adresa je:         http://www.econ.muni.cz/~qasar/fontanasia/
     Omlouvam se za zatim spatnou cestinu stranek. Zatim je jen ISO
Latin2.