?esk? LaTeX pro win?

Tomas Kouba kouba at fzu.cz
Fri Oct 30 18:14:29 CET 1998

On Friday, October 30, 1998 5:46 PM, Ivan Tarapcik
[SMTP:taro at asset.sk] wrote:
> e.e., ja nemam rad latex, ja radsej plain.

Mate nekolik moznosti:
1. Vzit ideu z inputenc a fontenc a naprogramovat. Bohuzel vypis chyb
bude stale ^^XX.
2. Pouzit distribuci s prekodovanim v tex.exe podobne jako to ma
emTeX. Timto padem me napada jedine encTeX patch pana Olsaka. A to uz
jsem psal asi pred tremi maily.

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137
162 53 Prague                  e-mail: kouba at fzu.cz
Czech republic                 URL: http://www.fzu.cz/~kouba