FW: Problem with Lout & zcaron in Latin2

Matěj Cepl Cepl at fpm.cz
Tue Oct 27 15:33:42 CET 1998

> Obavam se, ze prichazim s krizkem po funuse.
> Tuto konferenci ctu pres news a jen prilezitostne.

	[MCepl]  Obavam se, :-) Uz jsem se mezitim naucil, jak predelat
Type1 fonty (ac jsem pravnik). Ale kouknu se na ne, pokud jste alespon
trochu zlepsil jejich hinting.

			Matej

	P.S.: Tak to se nekouknu, protože na WinNT .rpm package asi
nerozbalím. Nevadí, stejně z nich asi nebude mnoho lepšího nežli z těch
mých. Mám je poslat na ukázku (pochopitelně zazipovaných -- nebudu Vám
to posílat jako ARJ, které byste zase vy nerozbalii).