Vlevo umisteny text (makro)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Oct 22 08:46:12 CEST 1998

On Wed, 21 Oct 1998, Petr Sojka wrote:

> "Veros Kaplan wrote:"
> :  pokousim se (uz treti den) vytvorit makro, ktere mi na konec radku vlozi
> : text. Pokud je moc dlouhy, tak ho vlozi o radek niz. Melo by to vypadat
> : asi takto:
> :
> : |                              |   |                                |
> : | Toto je odstavec, za ktery se|   | Za tento text se text nevejde a|
> : |bude vkladat text.    INSERTED|   |proto skonci na dalsi radce.    |
> : |                              |   |                        INSERTED|
> :
> [...]

Myslim, ze odpoved pro zacinajiciho TeXistu znela ponekud sarkasticky. Je
vseobecne znamo, ze TeXbook je mene dostupny (pro studenty zvlaste
financne a ve verejnych knihovnach je beznadejne rozpujcen).

Dovolim si tedy upozornit, ze stejny problem je popsan take v TBN na
strane 212. Pritm TBN je v elektronicke podobe (jako pdf) volne
k dispozici, napriklad na http://math.feld.cvut.cz/olsak/tbn.html

Petr Olsak