vseobecne o texu

Robert Follner follner at icl.cz
Thu Oct 22 07:26:08 CEST 1998

On 21-Oct-98 Mach.Petr/4160/EDU at edu1.ccmail.x400.cez.cz wrote:
> Dobry den,
>
>    rad bych se seznamil s texem, jeho nadstavbami a vubec vsim co s nim
> souvisi. Existuje na webu nejake vseobecne, ale ucelene povidani o texu,
> ktere by me uvedlo do teto problematiky a nasmerovalo me po cem se mam
> dale
> poohlednout? Nejlepe v cestine, ale neni podminkou. Tex bych rad
> provozoval
> pod dosem, ale ani to neni podminkou.
> Nevysla u nas o texu take nahodou nejaka dobra kniha?
TeX pro DOS existuje a dlouhou dobu (dva mozna tri roky) jsem jej pouzival.
Z knih se mi nejvice libila ta zluta od pana Olsaka, ale nevim presne, jak
se jmenovala (zrovna jsem ji asi pred rokem pujcil, tak uz si to
nepamatuju).
A pak vysly nejake pricurky k LaTeXu, ty se mi taky celkem libily. Ale bylo
to nekdy v obdobi 1993-1996, takze uz asi nebudou (ikdyz tu zlutou jsem
videl v brnenskem knihkupectvi Barvic-Novotny).

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language