nazev kapitol

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Oct 14 17:13:00 CEST 1998

On Tue, 13 Oct 1998, Stanislav Pospisil wrote:

> Date: Tue, 13 Oct 1998 17:03:23 +0100
> From: Stanislav Pospisil <pospisil at linux.itam.cas.cz>
> To: cstex at cs.felk.cvut.cz
> Subject: nazev kapitol
>
> Dobry den,
>
> potreboval bych poradit s tim, jak se da zmenit nazev kapitoly tak, aby
> "Kapitola 1" bylo malym pismem, treba na prave strane stranky, a nazev v
> obvykle velikosti byl vlozen mezi dve cary. To je konkretni pozadavek.
> Mene konkretni pozadavek je, zda existuje nejaky styl, kterym se da
> vytvorit alternativni sazba kapitol s "okrasnymi" prvky a styl na tvorbu
> [...]
Prave sazbe nazvu kapitol se venuje LaTeXova kucharka/4, ktera
vyjde v nejblizsim cisle Zpravodaje (clanek ma asi 25 stran).
Vcera jsem posilal sazbu do tiskarny a v distribuci snad bude v
nejblizsich dnech (podle toho, kolik maji v tiskarne prace).
Clenove jej dostavaji zdarma, pokud jeste nejste clenem a
prihlasite se hned, muzete to stihnout jeste pred rozesilanim.

> Dekuji
>
> --
> Stanislav Pospisil
> ITAM CAS
> Prosecka 76, Prague 9, 19000
> Czech republic
> tel: 00420-2-882334
> fax:00420-2-884634
> e-mail:pospisil at itam.cas.cz

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/