Type1 fonty a disassembling (Was: Re: FW: Problem with Lout & zcaron in Latin2)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Oct 14 16:55:08 CEST 1998

On Wed, 14 Oct 1998, Matěj Cepl wrote:

> Nu, musim se priznat, ze autorska prava me az tak uplne nezatezovali.
>
> Rovnou se zeptam na postup. Vygeneroval jsem si ted bratru 26 souborů
> (celkem cca 3 MB) zdrojaku k Type1 a ptam se co dal. Na zacatku jednoho
> z nich jsem nalezl radu radku (konkretne 63) plnych kodu ve stylu:
>
> dup 190 /threequarters put dup ...
>
> Je jedine co mam udelat opravit text /threequarters na /zcaron a potom
> to zpet zkompilovat do *.PFB (pro vsechny ISO~Latin~2 znaky; a nasledne
> -- nejak -- vygenerovat *.AFM metriky) nebo je potreba jeste neco?

Ve sve minule odpovedi jsem byl moc strucny. Nestaci to. Jeste nekde nize
v tom fontu je napsano

/threequarters {
     postcsiptove
     povely
     ktere
     vykresli
     z s hackem
     } ND

a tuto vec je nutne prirozene nahradit takto:

/zcaron {
     postcsiptove
     povely
     ktere
     vykresli
     z s hackem
     } ND

(Prave na teto ukazce je videt, v cem je ten puvodni font stupidni).

AFM metriky jsou textove, tak v nich nahradte vsechny vyskyty
threequarters za zcaron.

> Jsou tyhle radky ve vsech zdrojacich stejne (tj. stacilo by udelat to u
> jednoho a potom okopirovat do zbylych brutalnim Copy+Paste)?

Asi bych pouzil sed v UNIXu s povelovym souborem, ktery by obsahoval
povely k najdi a nahrad threequarters -> zcaron a desitky dalsich.

Petr Olsak