Pismo 14pt

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon Oct 12 18:05:09 CEST 1998

On Mon, 12 Oct 1998, Miroslav Benes wrote:

> Date: Mon, 12 Oct 1998 15:53:12 +0100
> From: Miroslav Benes <benes at dcse.fee.vutbr.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Pismo 14pt
>
> Kolega se pustil do sepisovani tezi disertacni prace a narazil na
> pozadavek zakladni velikosti pisma 14pt. Je mozne toho dosahnout
> 'slusnym' zpusobem bez nutnosti zasahu do stylu? Napada mne jako jedna z
> moznosti udelat ten dokument na mensi format mensim pismem a pak ho pri
> tisku zvetsit na a4 (predpokladam, ze vysledek se bude zase zmensovat,
> takze to asi nemusi byt uplny nesmysl). Poradte, prosim, nejaky rozumny
> [...]
LaTeX neumi \mag, takze byste musel dokument vysazet mensim pismem
do mensiho zrcadla a zvetsit v dvi ovladaci. Pokud byste pouzival
PS, lze modifikovat i PS pomoci scale a translate. Zasah do stylu
je take mozny. Postup jsem popisoval ve Zpravodaji v LaTeXove
kucharce, asi v druhe casti. Ta snad jiz je dostupna v PDF (pokud
me ma derava pamet neklame).

>    Diky,
>       Mirek Benes

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/