Zalamovani odstavcu

Jiri Vesely jvesely at karlin.mff.cuni.cz
Thu Oct 8 11:52:59 CEST 1998

Myslim, ze jednou reseni nabidl Lada Lhotka
ve Zpravodaji 1/92 ("A prece se (jakztakz) toci..."),
myslel jsem, ze se ozve, cinim tak za nej.
Srdecne zdravi
Jiri Vesely

PS. Vyhody a nevyhody jsou nasnade -- pokud nekdo rad
zajimava
reseni, necht si to zkusi, mimo vytvarne zajimavosti ja
zadne
nevidim. -*ji-