MiKTeX & skhypen.tex

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Oct 6 14:51:38 CEST 1998

On Tue, 6 Oct 1998 krumpo at pobox.sk wrote:

> Date: Tue, 6 Oct 1998 11:11:23 +0100
> From: krumpo at pobox.sk
> To: cstex at cs.felk.cvut.cz
> Subject: MiKTeX & skhypen.tex
>
> Vyzera to, ze to delenie slov nebude tak jednoduche ...
>
> ---------
> skhyphen.tex
> ! Bad \patterns.
> \OT1-cmd ...bolUnavailable #1}\fi \global
>                                           \expandafter \let \csname \...
> l.14 \'
>        a1
> ?
> ---------
Slovenske deleni nemuze fungovat v kodovani OT1. Musite mit
osmibitovy font, ktery obsahuje akcentovane znaky (tj. kodovani
IL2 nebo T1) a toto kodovani se musi aktivovat pred zavedenim
\patterns. Presny postup, jak se toto docili v babelu, ovsem
neznam.

> Vie mi niekto poradit, ako mu podhodit skhypen
> bez rusenia Babel-u ?
>
> Dakujem
>
> Martin
>
> PS: v TeX-u som uplny zaciatocnik :)
>
> --
> Martin Krumpolec <krumpo at pobox.sk>

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/