Times Italic v TeXu

Jaroslav Snajdr snajdr5 at students.zcu.cz
Mon Oct 5 12:28:04 CEST 1998

On Mon, 5 Oct 1998, Jaromir Kuben wrote:

> Zarazilo mne, ze hacek je dost daleko a dalsi slovo je uplne prilepeno,
> jakoby se uplne ztratila mezera.
> Je to nejaka nedokonalost, kterou by slo opravit v tfm souborech (s a2ac
> jsem nikdy nic nedelal, takze bych si netroufl) nebo by mohl byt jiny
> duvod?

Da se to trivialne upravit v tfm a vf, staci ty soubory prevest do citelne
podoby pomoci tftopl a vftovp a zeditovat. Jestli mate knihu TST, je to
tam popsano. To je okamzite reseni -- oficialni bugfix asi pan Wagner
udela pomoci a2ac.

Jestli tisknete ghostscriptem, vyzkousejte si to take na nejakem jinem
interpretru. GS mi totiz spatne sazel krouzky nad u v kurzive New Century
Schoolbook (byly ulitle doprava) a zjistil jsem, ze je to chyba GS; tisk
na normalni PS tiskarne byl v poradku.

> Mame slibene i MathTimesy, takze by to bylo (i pro tvorbu pdf) idealni, ale
> tohle to trochu kazi.

Zkuste fonty Belleek od Richarda Kinche:

  http://truetex.com/belleek.zip

Jsou to free Timesovite matematicke fonty, nahrada za MathTimesy, ktere
autor predvadel v srpnu na TUGu.

-jns

| Jaroslav Snajdr                             http://home.zcu.cz/~snajdr5 |
| snajdr5 at students.zcu.cz (MIME welcomed)               FIDO: 2:423/33.15 |