Tlacenie v Postscripte

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Tue Oct 27 12:05:52 CET 1998

Dobry den,

Pomerne dost casto sa mi stava, ze  tlac suboru vyrobeneho pomocou
dvips sa niekde uprostred suboru sama zastavi. Ked vytvorim novy .ps subor
zacinajuci na prvej nevytlacenej strane vsetko prebehne v poriadku az do
konca. Zastavuje sa to vzdy na strane obsahujucej len text. Na strane s
obrazkom pochybneho povodu by som to asi dokazal pochopit. Ghostview
samozrejme ziadne problemy neregistruje.

Problem je to dost bezvyznamy, ale ak sa to stane na vzdialenej osvitovej
jednotke byva to  mrzute.

Pouzivam standartny csTex pod Dosom, HP4 a stava sa to aj na osvitkach.

Stretol sa tym este niekto?

Zdravi

Anton Surda