Vlevo umisteny text (makro) - kde je TeXbook ?

Robert Follner follner at icl.cz
Thu Oct 22 07:00:35 CEST 1998

On 21-Oct-98 Petr Sojka wrote:
>: text. Pokud je moc dlouhy, tak ho vlozi o radek niz. Melo by to vypadat
>: asi takto:
>:
>: |                              |   |                                |
>: | Toto je odstavec, za ktery se|   | Za tento text se text nevejde a|
>: |bude vkladat text.    INSERTED|   |proto skonci na dalsi radce.    |
>: |                              |   |                        INSERTED|
> Reseni je k nalezeni kde jinde, nez v TeXbooku (Ex.14.30, str.106).
To je hezke, uz nekolik let ctu, ze TeXbook je naprosto zakladni bible
TeXu, ale jeste nikdy jsem ji nevidel. Akorat jednou se mi podarilo
najit zminku, ze za $xxx dolaru si ji muzu objednat nekde mimo uzemi
nasi republiky.
I presto jsem presvedcen, ze je mozne knihu ziskat prostrednictvim CSTUG,
ale nejsem clenem.
Cili, muj dotaz zni: Existuje TeXbook nekde v elektronicke podobe volne
ke stazeni ?
A kdyz ne: Tak lze knihu koupit (objednat) i nekde u nas ? A za kolik ?
Diky za pripadne odpovedi.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language