Vlevo umisteny text (makro)

Veros Kaplan xkaplan at informatics.muni.cz
Wed Oct 21 18:20:21 CEST 1998

Preji krasny vecer,

 pokousim se (uz treti den) vytvorit makro, ktere mi na konec radku vlozi
text. Pokud je moc dlouhy, tak ho vlozi o radek niz. Melo by to vypadat
asi takto:

| Toto je odstavec, za ktery se|   | Za tento text se text nevejde a|
|bude vkladat text.    INSERTED|   |proto skonci na dalsi radce.    |
|                              |   |                        INSERTED|

    Je-li reseni trivialni, nebijte mne, s TeXem zacinam...

                                  Predem dekuji,
                                                 Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan at informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno