Babel & hyphenation

Martin Krumpolec krumpo at pobox.sk
Tue Oct 20 16:35:04 CEST 1998

Dobry den,

  Moje pokusy s delenim slov v LaTeX-u (distrubucia MiKTeX) vyuzitim
  Babel-u su stale neuspesne, preto by som sa chcel opytat, ako na to:
  v adresari ~/tex/generic/hyphen sa nachadza subor skhyphen.tex
  (by Janka Chlebikova), v adresari ../tex/generic/hyphen/local je
  subor language.dat. Napriek tomu, ze tam pridam slovenske delenie
  slov (slovak skhyphen.tex), tak to ignoruje a stale loaduje patterns
  pre anglictinu. Je to chyba distribucie, alebo nieco robim zle ja ?

Dakujem

Martin

--
Martin Krumpolec <krumpo at pobox.sk>