LyX a cestina: Vyreseno

Pavel Lisy pali at tmapy.cz
Sat Oct 3 09:18:39 CEST 1998

> Pred nedavnem jsem resil to same.  Muzete udelat asi dve veci:
> 	nalinkovat babel.sty na czech.sty, ktery je nekde v adresari plain
> 	(toto velmi nedoporucuji)
> 	nebo nechat language default a do preambule LyXu pridat
> \usepackage{czech} a ulozit toto preambuli jako default.

Nasel jsem korektni zpusob, jak toho dosahnout. V adresari
$LYXSHAREHOME/templates existuje soubor defaults.lyx, ve kterem
je potreba opravit polozku
\language=czech na \language=default
Pak staci v $HOME/.lyx/lyxrc
opravit \latex="latex" na \latex="cslatex"
a vse chodi v poradku.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
   M A P Y                500 02            E-mail: pali at tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe