Prevod cestina -> tex sekvence

Alexandr Malusek malusek at hroch.ujf.cas.cz
Mon Nov 30 15:35:23 CET 1998

davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz (Tomas Davidek) writes:

>   rad bych se zeptal, zda pro Linux (nejlepe Debian) ma nekdo hotovy
> programek, ktery prevede pismena s diakritikou do TeX-sekvenci. Balik
> cstocs umi jen prevod do ascii a ostatnich kodovani....

Novejsi verze cstocs umi i TeX-sekvence:
$ cstocs --help
This is cstocs version 3.167.
Encodings available are:
        1250 1252 ascii cork il1 il2 kam koi8 mac macce pc2 tex vga
                                                            ^^^
Zkusil jsem il2 -> tex a fungovalo to. Distribuovano je to pres CPAN:
ftp://ftp.muni.cz/pub/cpan/modules/by-module/Cz/Cstools-0.156.tar.gz

--
A. Malusek  (malusek at ujf.cas.cz)
UJF AV CR