EncTeX pro MikTeX

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Wed Nov 25 08:07:30 CET 1998

On 24 Nov 98 at 15:25, Tomas Mraz wrote:

> Dekuji, to me take napadlo :-)
> Jde mi spis o to, jestli se uz o to nekdo pokousel a jestli je v MikTeXu
> snadne tohle udelat.
> Abych to vysvetlil. Vcera jsem se definitivne rozhodl rozloucit se s
> DOSovskym em-TeXem a MikTeX se mi celkem zalibil. Jenze rad bych pouzil
> nektere svoje fonty (v cs-kodovani) ap. z CSTeXu a rozhodne nehodlam
> pouzivat LaTeX a fontenc.

Ja jsem to udelal podobne, zejmena kvuli TDS a pdfTeXu. V soucasne
dobe pouzivam normalni Unixovou instalaci (vlastnostrojne)
zompilovanou pomoci DJGPP (takze mohu zaradit encTeX). Jako prohlizec
pouzivam windvi (port xdvi do Win32), tisknu pres Post & GhostScript
a vsechno mi funguje bez vetsich problemu. Pod Win95 to umi i dlouha
jmena souboru. Budete-li chtit zkusit stejnou cestu, rad Vam
poradim.

Jiri.