zahlavi podle polozak na strance

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Mon Nov 23 17:38:14 CET 1998

Dne 23 Nov 98, v 15:20, Josef Tkadlec napsal(a):

> Dobry den,
>
> potreboval bych v LaTeXu vytvorit zahlavi podle polozek , ktere se na
> strance objevi. Neco podobneho, jako je ve slovnicih, ale spise vcetne
> polozky z predchazejici stranky.
>
> Priklad:
> z predchazejici stranky prechazi polozka  aaa
> prvni nova polozka na strance je          bbb
> posledni polozka na strance je            zzz
> v zahlavi chci mit                        aaa-zzz
> ("slovnikova" varianta bbb-zzz by mne take uspokojila)
>
> Muze mi, preosim, nekdo poradit?

Presne podle pozadavku mi fungovalo ve Slovniku ceskych filosofu
(ze by skryta reklama?) nasledujici (TeXovym puristum se
omlouvam za nehorazne michani, ale bylo to proste funkcni):

\pagestyle{fancy}

\newtoks\headline
\def\heslo#1{\headline={#1}%
\markboth{\normalshape\bf #1}{\normalshape\bf #1}\section*{#1}}

\def\sig#1{\markboth{\the\headline}{\the\headline}%
\hbox{}~~~\hfill{\it (#1)}}

kde \heslo a \sig byla makra pro zacatek a konec hesla (Jmeno a
autorska sifra jako podpis na konci)

Jsa empirik, studiem TBN bych se k tomu nikdy nedopracoval. Vim
podle toho to take vypada :-)
Zdravim
           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...