Obrazky a bm2font

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Mon Nov 23 12:48:07 CET 1998

Dne 23 Nov 98, v 10:54, Hruby Vladimir napsal(a):

[...]
> Warning 1206: +batch-mode font obra<300> replaced by obra<300> /r
> Warning 1209: do you want to call MFjob geberate 1 missing font now?
> Type Y, N, or ?: Y
> If this isn't done automatically, call
>   mfjob c:\temp\dv1.mfj
> to generate the missing fonts.
> MFjob -- version 1.2d -- Copyright (c) 1989-1997 by Eberhard Mattes
> Computing 0 of 0 fonts
> -----------------------------
> Pri prohlizeni mi DVISCR nabidne generovani fontu obra, ale ten se
> NEVYGENERUJE. V hlavnim dokumentu se pouze objevi ramecek urcujici misto

To je zcela nnormalni. Nemuze generovat, protoze nema *.mf
zdroje, z kterych by to udelal. A pri pouziti BM2FONT je ani
nikdy mit nebudete, ale take je nepotrebujete. Staci dak *.pk a
*.tfm do adresarove struktury tak, aby je prohlizec nasel nebo
upravit SET TEXTFM=%EMTEXDIR%\TFM!;.\! takto a bude hledat i v
aktualnim adresari a totez pro *.pk podle pouziteho dvi
prohlizece. (dviscr uprava *.cnf, dviwin uprava v menu)

Zdravi

           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...