tetex-0.9csBETA-5 a deleni slov

Michal Choura xchoura at hpk.felk.cvut.cz
Mon Nov 23 11:06:06 CET 1998

On Fri, 20 Nov 1998, Alexandr Malusek wrote:

> Muze mi nekdo, komu korektne funguje ceske deleni slov v LaTeXu pod
> Linuxem, poslat vzorovou preambuli nejakeho dokumentu, pripadne navod
> co je treba nastavit?
>
> Drive mi to fungovalo, ale po instalaci tetex-0.9csBETA-5 a
> tetex-{dvilj,dvips,pdftex,xdvi,omega,etex,latex,afm}-0.9csBETA-5 mi to
> fungovat prestalo.
>
> Zda se, ze to souvisi s prechodem na babel. Napriklad nasledujici
> [...]

No, pokud nepotrebujete babel, chodi mi to takto (podle
http://home.zcu.cz/~snajdr5/cslatex/):

\documentclass[10pt]{article}
\usepackage{czech}
\usepackage[latin2]{inputenc}
\usepackage{a4wide}
\usepackage{longtable}

A pokud potrebujete babel, pak prosim nekoho, kdo se v nem vyzna, aby
poradil... Ja ho nepouzivam a v latexu ani babelu se proto nevyznam. Ale
jeste to budu zkoumat:-).

(mc)

Michal Choura          e-mail: Michal.Choura at bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/
                       PGP: send mail with subject SEND ME PGP KEY