jak na ps z wordu?

Han The Thanh thanh at informatics.muni.cz
Tue Nov 3 09:44:24 CET 1998

> chtel jsem si tisknout z Wordu do PS tak, abych mohl pouzit psutils na ten PS
> (konkretne psselect a psnup).  Nezapomel jsem pouzit fixwfwps jako prvni.
> Nicmeme vysledek je trochu divny: po pouziti psnup vzdy druha polovina kazde
> stranky je vynechana. Nemate nekdo nejakou zkusenost s tim?

Zdravim a diky za vsechny odpovedi k me otazce,

[take se omlouvam ze jsem zapomel uvest jaky driver byl pouzit: HP 5MP
PostScript]

hlavnim problemem byl nasl.:
(From: Drahoslav Lim <drahosla at isi.ee.ethz.ch>):

> pre tydnem jsem delal to same :-(.
>
> Reseni: 1) zvolit optimalizovat pro prenositelnost ("portability")
> 2) umoznit PS utils kontrolu nad showpage. Muj soubor mel v hlavicce
> "PSCRIPT.DRV Verze 4.0". Dale v "%%BeginResource: file Pscript_Win_Utils 2.0 0"
> byla definice /LH /showpage load def   ( v originale jako "/LH/showpage , |")
> ktera brutalne natrvdo zakoduje showpage...
>
> Vsechny LH v soubory (na konci kazde str. jsem nahradil prostym showpage
> nacez byly PS utils byly spokojeny:)

Take je dulezite zvolit moznosti PS driveru tak, aby vysledny PS byl "format
archivu", coz neobsahuje ridici sekvence pro tiskarnu.

Jinak si myslim ze PS driver from Adobe by bylo mnohem lepsi, ale netestoval
jsem to.

S pozrdavem,
Thanh