"Draft" tisk z TeXu na jehlickovce?

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Mon Nov 2 17:57:44 CET 1998

"Jan Vanek [jr.] wrote:"
Dobry vecer,

:     Mam ctyriadvacetijehlickovou tiskarnu. Ja vim, ze to neni idealni
: na graficky tisk, ale uz to tak je a prinejmensim kratsi TeXty musim
: tisknout na ni. Ma (standardni, asi 2 roky stara) instalace produkuje
: vcelku solidni vysledek, ale desive pomalu a soude podle narku tiskove
: hlavy, ji ani pasce to moc neprospiva. Pritom vysledek je na moje
: potreby az zbytecne NLQ, stacilo by mi, kdyby se kazdy radek prejizdel
: jen jednou a ne dvakrat. Existuje nejaky zpusob, jak docilit rychlejsiho
: a mene dukladneho tisku?
Nevim, jaky je soucasny stav, ale pred cca peti lety to
driver emtexu dvidot umel. Vzpominam si na konfiguracni
soubory pro tisk 360x360 (hi, lqh), 180x360 (medium, lqm) a 180x180 (low, lql)
Cili jestli mi pamet slouzi, tak zkuste tisk misto
prtlqh.bat na prtlql.bat (pokud pouzivate stale emtex, coz
implicitne predpokladam).

Zdravim
Petr Sojka
: