jak na ps z wordu?

Matěj Cepl Cepl at fpm.cz
Mon Nov 2 17:01:31 CET 1998

Otázkou je jaké drivery ve Windows byly použity. Pokud jsou to drivery,
které se tváří jako normální Windowsí driver (normální okýnka) a v
okýnku "About" (nebo jak se jmenuje) udávají "Copyright Microsoft a
Adobe", tak ten výsledný PostScript je naprosto děsivý (zvláště u Win
3.??). Daleko lepší je stáhnout drivery z www.adobe.com, které by měli
poskytovat něco použitelného.

Jinak co se týče zkušeností s drivery clastními a výsledným PS, nemohu
pomoci.

			Matěj