dvips & psutils

Jindrich Sarson sarsonj at phoenix.inf.upol.cz
Thu Nov 26 12:56:17 CET 1998

Dobry den,

  Mam takovy problem s DVIPS a PSUTILS. Na mem Linuxu RH 5.1 mi vse
funguje, tak jak chci, ovsem pri pouziti na skolni alphe mi psutils pisi,
ze 0 pages generated. Pri analyzovani zdrojaku psutils jsem zjistil, ze
stranky jsou rozpoznavany podle komentaru %Page. Ovsem vystup z DVIPS tyto
komentare neobsahuje - akorat je v hlavicce ps souboru napsano Coments
removed. Nevite nekdo, jak presvedcit dvips, aby ty komentare zaclenila?
Prohledl jsem jak man stranku tak info stranku, ale u obeho pisi jen jak
komentare vypnout, ale ja je mam vyple i pri spusteni bez parametru...

Mej(te) se skwelle,
                 Jindrich Sarson

      .....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....

* Domu:                            Koleje:                       *
*   Jindr~ich S~ars~on               Kolej S~meralova, pokoj 115 *
*   Hlavni' 210                      S~meralova 6                *
*   500 08 Hradec Kra'love'          Olomouc                     *
* Email: sarsonj at upol.cz           tel. domu: 049-5262493        *
* Web:   http://www.inf.upol.cz/~sarsonj                         *