DVIOUT for win95

hex martin.slachta at vsb.cz
Wed May 20 18:32:27 CEST 1998

>Podarilo se vam to rozchodit? Ja jsem neuspesne skoncil na tom, ze to
>ingnoruje fli knihovny (prestoze ma na ne nastaveni), pk to chce pouze
>cm* a nikoli cs*, substituce je rovnez ignorovana a skonci to na
>failed font a krach. Jak to bylo u vas?

Me to po jistem trapeni (nez jsem pochopil princip konfigurace) funguje
vcetne fli knihoven. Jako zkousku jsem se pokusil zobrazit soubor
kreslime.dvi (stahnuty ze stranky CSTUGu) vcetne knihovny kreslime.fli,
ktera obsahuje metafontove obrazky z tohoto souboru. Vse funguje, jak ma.
Nastavit lze i substituce.

Pridavam obsah konfigurace:

zalozka FONT:
---------------------
TEXROOT: C:\emtex\fonts\
TEXPK: ^rPIXEL.LJ\^dDPI\^s.pk;^rlj_^f.fli^g^s;
TEXFONTS: ^r\tfm
F: .!=.;.t=.;cmr10.!

Zalozka font2:
TEXFLI: cbas;

Postup konfigurace je popsan v helpu (existuje i anglicky - mohu
poskytnout -, nejen japonsky :-)). Pripadne dotazy se pokusim zodpovedet.

Martin Slachta
email: martin.slachta at vsb.cz