emTeX: Chyba v lj_cbas.fli? (Re: Potize s dviwin)

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Wed May 20 15:07:42 CEST 1998

Ja jsem odpovedel:

> Zkusil jsem knihovnu (cerstve ulovenou a stahnutou :-) )
> LJ_CBAS  FLI       753,580  06-26-97 11:51a lj_cbas.fli
> a nemam problem.
> ??

Ted mi dochazi, ze jsem byl asi moc strucny. Zkuste tedy presneji
popsat, CO se dviwin nelibi, co hlasi.

P.S. Pokud by se nekomu nelibilo, ze tu prilis rozmazavame win
problemy, necht da vedet. Muzeme se uklidit do ustrani.
           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...