DVIOUT for win95

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Wed May 20 10:17:12 CEST 1998

Dne 20 May 98 v 9:10, Jiri Osoba napsal(a):

> Podarilo se vam to nekomu (LZH) soubory rozbalit? A cim na to?
>
> Jiri.

S wincmd 3.5 bez problemu, ale autorovi puvodni informace o programu
jsem napsal:

Podarilo se vam to rozchodit? Ja jsem neuspesne skoncil na tom, ze to
ingnoruje fli knihovny (prestoze ma na ne nastaveni), pk to chce pouze
cm* a nikoli cs*, substituce je rovnez ignorovana a skonci to na
failed font a krach. Jak to bylo u vas?

Takze to pridavam i sem a jsem zvedav na zkusenosti ostatnich.

Zdravi
           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...