Mezera mezi radky ?

Jaromir Dolecek dolecek at ics.muni.cz
Mon May 18 13:30:43 CEST 1998

Jan Serak wrote:

> Mezera mezi ucarimi je \baselineskip (blize viz TBN). Mam vsak
> pocit, ze plati dost komplikovana pravidla pro vypocet vzdalenosti
> ucari a osobne se spokojuji s nastavenim, definovanym autory formatu
> pripadne stylu.

Ja take (mimochodem proto, ze se zmeni svetlost a velke mezery mezi
radky pusobi dostatecne priserne). Ale tohle je pro mamku a ona to
takhle CHCE.  Takze s tim tezko muzu neco udelat :)

TBN == ?? (TeXbook Notes ?) Jsem tu novy ...

Mimochodem, ve stylu article potrebuju jeste nastavit mezeru kolem
textu (vlevo, vopravo, nahore, dole). Narazil jsem na \oddsidemargin,
\evensidemargin a \marginparsep, coz mi vicemene postacuje na
nastaveni vzdalenosti od bocnich okraju.  Nemuzu vsak najit nic,
co by melo nastavovat vzdalenost od vrchniho/spodniho okraje papiru.
Zkousel jsem nastavovat \headsep a \topmargin, ale to zda se nema
vliv.

--
Jaromir Dolecek <dolecek at ics.muni.cz>	http://www.ics.muni.cz/~dolecek/