fancyheadings a \hang..., \parindent a \leftskip

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue May 12 16:52:25 CEST 1998

> Moznosti je sposta. Tak treba \parindent=-2cm

Mam za to, ze navrhovane reseni neni to prave orechove.
Za prve to neodsune nasledujici radky, ale "predsune" prvni radek
odstavce, takze by se musel pouzit \leftskip, o cemz uz se psalo o
kousek vyse, za druhe se to stane opet pri prechodu na novy odstavec,
nikoliv na dalsi radek.

Asi by mohlo fungovat namisto \\ pouzit \par\noindent s naslednym
\hangafter1 a \hangindent, cimz se problem spise obejde nez vyresi.
Mozna by bylo potreba taky prenastavit \parskip, ktery byva nastaven
na 0pt plus 1pt, takze v pripade potreby muze byt vertikalni mezera
mezi odstavci az 1pt (jestli tomu odbre rozumim), coz by asi
nevypadalo podle puvodnich predstav. Pak by ale bylo dobre vratit po
ukonceni odstavce tuto hodnotu nazpatek.

Pokud by se dalo behem zpracovani zjistit, kolikaty radek v odstavci
se prave zpracovava, tak problem by sel vyresit (opet s pomoci
\hangindent a \hangafter), ale jestli to opravdu jde, nemam tuseni.

Jiri Zelinka