Vyjimky a2ac (Was: Re: omluva (Re: a2ac))

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue May 12 15:10:07 CEST 1998

On Tue, 12 May 1998, Pavel Janik ml. wrote:

>    Datum: Mon, 11 May 1998 12:04:38 +0100
>    Odesilatel: "Pavel Janik ml." <Pavel.Janik at inet.cz>
>
> Preji prijemny vecer,
>
>    > nemam vystup z tisku vsech fontu pred sebou (mam jej doma), takze
>    > nemuzu rici konkretni priklad. Vecer poslu vice informaci.
>
> opet si odpovidam na svuj dopis (a zaroven take panu
> Z. Wagnerovi). Muj seznam vyjimek je zde:
>
> --
> Pavel Janik ml.
> Pavel.Janik at inet.cz

Ja jsem se tez setkal z pripadem, kdy podle AFM mely vsechny znaky stejnou
velikost. pritom je zvlast zarazejici, ze tecka ma stejnou vysku jako
verzalky. Musel jsem tedy vygenerovat spravny AFM z PFB. V jinem pripade,
u nejakeho bezpatkoveho pisma, je urcite spatne udaj u znaku |, coz je
vlastne jen svisla cara. Podle AFM je ve verzi Regular tlustsi nez v Bold,
coz take vypada nerozumne. Podobnych chyb jsem nasel vice.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/